Baseerat Online News Portal

کسان لیڈرراکیش ٹکیت نے زی ٹی وی اورری پبلک ٹی وی کی خاتون رپورٹرپرلگایاسنگین الزام

نئی دہلی(ایجنسی)
بدھ کے روز متنازعہ زرعی قوانین کو لے کر غازی پور سرحد پر جاری کسانوں کی تحریک میں آر بھارت نیوز چینل کی خاتون صحافی اور بھارتیہ کسان یونین کے رہنما راکیش ٹکیت کے درمیان گرما گرم بحث ہوئی۔ بحث کے دوران یہ ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔ ویڈیو میں کسان لیڈر راکیش ٹکیت کہتے نظر آرہے ہیں کہ مجھے آر بھارت کو جواب دینے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ کو بہتر کرنے کی ضرورت ہے۔ ان کا مزید کہنا ہے کہ ان کی ویڈیو بنائیں، وہ یہاں آکر بدتمیزی کرتے ہیں۔
اس دوران خاتون صحافی نے کہا کہ آپ کو جواب کیوں نہیں دینا پڑتا۔ صرف ایک سوال کا جواب دیں۔ ہمارے ساتھ بھی بدتمیزی ہو رہی ہے۔ اس کے بعد راکیش ٹکیت کے حامی پیچھے سے انڈین کسان یونین زندہ باد کے نعرے لگانے لگے۔اس دوران ایک بار پھر تکیت نے الزام لگایا کہ یہ لڑکی یہاں آکر بدتمیزی کرتی ہے۔ ۔ راکیش ٹکائیت زور سے چلاتے ہیں کہ تم فیزیکل ٹچ کرتی ہو۔ تم بدنام کرنے کی کوشش کرتی ہو۔ یہاں سے نکل جاؤ.
ایک اور ویڈیو میں پولیس سے بات کرتے ہوئے راکیش ٹکیت کہتے ہیں کہ ہمیں زی ہندوستان اور آر بھارت کو کوئی انٹرویو نہیں دینا ہے۔ وہ لڑکیوں کو بھیج کر فیزیکل ٹچ کرواتے ہیں۔ بدنام کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ یہ ان کا 10 ماہ سے یہی کام ہے۔

You might also like