Baseerat Online News Portal

اترپردیش انتخابات:بی جے پی ایم ایل اے کاووٹ مانگتے ہوئے ویڈیووائرل،لوگ دیکھ کرہنس پڑے

کانپور (ایجنسی)
اتر پردیش کے کانپور میں بی جے پی کے ایک ایم ایل اے کا ووٹ مانگنے کا ویڈیو وائرل ہو رہا ہے۔ ویڈیو میں ایک شخص اپنے گھر کے احاطے میں نہاتے ہوئے نظر آ رہا ہے۔ انہوں نے اپنے چہرے پر صابن لگایا ہوا ہے اور اسی دوران ایم ایل اے ووٹ مانگنے آئے۔ ایم ایل اے کاغذ اس شخص کے حوالے کرتا ہے اور پوچھتا ہے کہ کیا راشن کارڈ وغیرہ ہے؟
ایم ایل اے کا یہ 9 سیکنڈ کا ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوا ہے۔ ویڈیو میں نظر آنے والے ایم ایل اے کا نام سریندر میٹھانی ہے۔ اروند چوہان نامی صارف نے ٹویٹر پر ٹویٹ کیا، ‘بی جے پی ایم ایل اے سریندر میٹھانی نے نہاتے ہوئے ایک نوجوان سے ووٹ ڈالنے کے لیے کہا۔ یہ مضحکہ خیز واقعہ کانپور کے گووند نگر حلقے میں ان کی انتخابی مہم کے دوران ریکارڈ کیا گیا ۔
اس بار کورونا انفیکشن کے پیش نظر اسمبلی انتخابات میں انتخابی ریلیوں اور جلسوں پر پابندی ہے۔ الیکشن کمیشن نے پانچ ریاستوں میں اسمبلی انتخابات کا اعلان کیا ہے، لیکن اس نے کورونا انفیکشن کے بڑھتے ہوئے معاملات کے درمیان کئی سخت پابندیاں بھی لگائی ہیں۔
چیف الیکشن کمشنر سشیل چندرا نے کہا ہے کہ 15 جنوری تک کوئی روڈ شو، پدیاترا اور انتخابی پروگرام وغیرہ نہیں ہوں گے، جس کے بعد الیکشن کمیشن صورتحال کا جائزہ لے گا۔
تاہم کمیشن نے ڈور ٹو ڈور مہم کی اجازت دے دی ہے۔ اس میں ٹیموں میں لوگوں کی تعداد محدود کی گئی ہے۔ کمیشن نے کہا ہے کہ گھر گھر مہم میں ہر ٹیم میں صرف پانچ افراد کو شامل کیا جا سکتا ہے۔
الیکشن کمیشن کے اس فیصلے کو دیکھتے ہوئے ایم ایل اے گھر گھر مہم چلا رہے ہیں۔ کانپور کے بی جے پی ایم ایل اے سریندر میٹھانی نے بھی اپنی اسمبلی سیٹ پر انتخابی مہم چلانے کا یہی طریقہ اپنایا۔ انہوں نے خود اس کی تصاویر ٹویٹ کی ہیں۔
وائرل ہونے والے ایک ویڈیو میں میٹھانی نہاتے ہوئے ایک شخص سے بات کر رہے ہیں۔ ایم ایل اے اندر داخل ہوتے ہیں اور سوالات کرنے لگتے ہیں۔
ایک صحافی آلوک پانڈے نے ٹویٹ کیا، ‘کانپور میں بی جے پی ایم ایل اے گھر گھر مہم کے تحت نہانے والے ایک شخص کے گھر میں داخل ہوئے، ان سے پوچھا – کالونی (گھر) ہو گیا، راشن کارڈ ہے؟ آدمی نے کہا- ہاں ہاں؛ ہنس سب کچھ ہے۔‘

You might also like