Baseerat Online News Portal

دہلی : منڈکا میں ایک تین منزلہ عمارت میں زبردست آگ لگنے سے 27 افراد ہلاک

نئی دہلی(ایجنسی) دہلی کے منڈکا میں ایک تجارتی عمارت میں لگنے والی خوفناک آگ میں 27 افراد ہلاک ہو گئے۔ وہیں 46 مغربی دہلی میں جمعہ کی شام میٹرو اسٹیشن کے قریب ایک عمارت میں زبردست آگ لگ گئی۔ آگ عمارت کی پہلی منزل پر لگے سی سی ٹی وی کیمروں اور راؤٹرز بنانے والی کمپنی کے دفتر میں لگی، تاہم کچھ ہی دیر میں اس نے پوری عمارت کو اپنی لپیٹ میں لے لیا۔ تین منزلہ عمارت سے کئی فٹ اونچی آگ کے شعلے دیکھے گئے اور خوفناک دھوئیں کے درمیان آگ بجھانے کے لیے فائر فائٹرز کو کافی جدوجہد کرنی پڑی۔ فائر ڈیپارٹمنٹ کے تقریباً دو درجن فائر ٹینڈرز موقع پر پہنچ گئے۔ ریسکیو آپریشن کے دوران ہائیڈرولک کرین کے ذریعے اندر پھنسے افراد کو نکالتے ہوئے ایک خاتون جاں بحق ہوگئی، رات گئے تک آگ مکمل طور پر نہیں بجھائی جاسکی اور اس سے دھواں نکل رہا تھا۔ بتایا جا رہا ہے کہ اتنی بڑی عمارت میں آگ کا راستہ نہیں تھا، یہ لاپرواہی عمارت میں پھنسے لوگوں کے لیے موت بن گئی۔
مغربی دہلی میں منڈکا میٹرو اسٹیشن کے قریب ایک عمارت میں آگ لگ گئی۔ حکام کے مطابق تقریباً 4.40 بجے اس کی اطلاع ملنے کے بعد فائر بریگیڈ کے 24 فائر ٹینڈرز موقع پر پہنچ گئے۔ میٹرو اسٹیشن کے ستون نمبر 544 کے قریب واقع عمارت میں آگ لگی ہے جسے بجھانے کی کوشش کی جارہی ہے۔ لوگوں کا کہنا ہے کہ حادثے کے وقت عمارت میں 100 سے زائد افراد موجود تھے۔ آگ منڈکا میٹرو اسٹیشن سے صرف 100 میٹر کے فاصلے پر شروع ہوئی۔ ایسے میں یہ آگ زیادہ خطرناک ہو سکتی تھی۔
معلومات کے مطابق شام 4.45 بجے پولیس کو اطلاع ملی کہ ایک تجارتی عمارت میں آگ لگ گئی ہے۔ اس کے بعد مقامی پولیس اور فائر بریگیڈ کی 9 گاڑیوں کے ساتھ اہلکار فوری طور پر موقع پر پہنچ گئے۔ لوگوں کو بچانے کے لیے پولیس نے عمارت کی کھڑکیوں کے شیشے توڑ کر زخمیوں کو نکال کر اسپتال میں داخل کرانے کا کام شروع کردیا۔ آگ عمارت کی پہلی منزل سے شروع ہوئی جہاں سی سی ٹی وی کیمرے اور راؤٹر بنانے والی کمپنی کا دفتر واقع ہے۔ پولیس نے کمپنی کے مالک کو حراست میں لے لیا ہے۔ لیکن آگ بجھانے کے بعد رات کے آخر تک تباہ شدہ عمارت سے 16 لاشیں نکالی گئیں۔ تاہم عمارت کی تیسری منزل پر تلاشی کا کام جاری ہے۔
اہم بات یہ ہے کہ جمعہ کی شام مغربی دہلی کے منڈکا میٹرو اسٹیشن کے قریب ایک تجارتی عمارت میں آگ لگنے سے پہلے ایک خاتون کی موت کی خبر آئی تھی، لیکن جب وہ آگ بجھانے کے بعد اندر داخل ہوئی تو لاشیں ملیں۔ پولیس نے عمارت سے 60-70 لوگوں کو بھی نکال لیا تھا۔ انہوں نے یہ بھی بتایا کہ کچھ لوگ اب بھی اندر پھنسے ہوئے ہیں۔ آگ لگنے کی اطلاع تقریباً 4.40 بجے ملی جس کے بعد 24 فائر ٹینڈر موقع پر بھیجے گئے۔ اس سے قبل ایک خاتون کی لاش برآمد ہوئی ہے جس کی شناخت کی کوشش کی جا رہی ہے۔ پولیس نے بتایا کہ عمارت سے باہر نکالے گئے زخمیوں کو اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔
حکام نے بتایا کہ آگ منڈکا میٹرو اسٹیشن کے ستون نمبر 544 کے قریب واقع عمارت میں لگی، آگ لگنے کی اطلاع ملتے ہی پولیس کی بھاری نفری موقع پر پہنچ گئی اور عمارت میں پھنسے لوگوں کو کھڑکیوں کے شیشے توڑ کر باہر نکالا گیا اور زخمیوں کو باہر نکالا گیا۔سب کو ہسپتال میں داخل کیا گیاہے۔ بیرونی دہلی کے ڈپٹی کمشنر آف پولیس (ڈی سی پی) سمیر شرما نے کہا کہ ابتدائی تحقیقات سے پتہ چلا ہے کہ تین منزلہ کمرشیل عمارت میں کمپنیوں کے دفاتر ہیں۔ ڈی سی پی کے مطابق آگ عمارت کی پہلی منزل سے شروع ہوئی جہاں سی سی ٹی وی کیمرے اور راؤٹر بنانے والی کمپنی کا دفتر واقع ہے۔

You might also like