ہندوستان

بہار کی خبریں:

رفیع ساگر(بیوروچیف بہار)
جالے۔۔۔ حیاگھاٹ تھانہ کی پولیس نے اے ٹی ایم فراڈ کو گرفتار کیا ہے۔صدر ڈی ایس پی دلنواز احمد نے بتایا کہ اے ٹی ایم کا استعمال کر رہی ایک خاتون کا جھانسہ دیکر فراڈ نے اس کا اے ٹی ایم چینج کرنا چاہ رہا تھا اسی دوران اس عورت نے شور مچایا تبھی لوگوں نے اسے پکڑ لیا۔گرفتار جعلساز نیپال کا رہنے والا وشال سنگھ بتایا گیا ہے جس کے پاس سے 4 اے ٹی ایم بھی برآمد کئے گئے ہیں۔ڈی ایس پی نے بتایا کہ اس کے نام اور پتے کی تصدیق کروائی جا رہی ہے۔
جالے۔۔۔۔۔ بی ڈی او کم انتخابی افسر راگنی ساہو نے انتخابی میدان میں قسمت آزمائی کر رہے مختلف عہدوں کے امیدواروں کو منگل کو ہدایت دی کہ پولنگ کے دن پولنگ ایجنٹ کی تعیناتی جس بوتھ کے ووٹر ہیں اسی بوتھ پر کریں ایسا نہیں کرنے پر پولنگ ایجنٹ کو انتخابی کام سے ہٹا دیا جائے گا۔ انہوں نے واضح کیا کہ پولنگ کے دوران ایجنٹ کا کردار کافی اہم ہوتا ہے۔ امیدوار جس بوتھ کے لئے پولنگ ایجنٹ کی تقرری کریں گے، اسی بوتھ کے ووٹر لسٹ میں پولنگ ایجنٹ بننے والے شخص کا نام شامل ہونا چاہئے بوتھ سے باہر کے ووٹر کو پولنگ ایجنٹ نہیں بنایا جا سکتا۔
جالے۔۔۔۔۔ مقامی تھانہ کے جوگیارہ لڈو گامہ گاوں میں گرم دودھ میں گرجانے سے شدید طور پر زخمی بینی پٹی تھانہ کے پالی گاوں کے سنجیو کمار مشرا کے 4 سالہ بیٹے ٹككو کی موت پی ایم سی ایچ میں ہو گئی۔بتایا جاتا ہے کہ لگن کے سلسلے میں مسٹر مشرا مع اہل و عیال یہاں اپنے سسرال جوگيارا کے قریب لڈوگامہ گاؤں آئے تھے۔ پیر کو بچہ ابل رہے دودھ میں گر گیا تھا۔جسے علاج کے لئے ریفرل ہسپتال لایا گیا تھا جس کی حالت کو انتہائی نازک قرار دیکر دربھنگہ میڈیکل کالج اسپتال ریفر کر دیا تھا ۔وہاں سے بھی اسے پی ایم سی ایچ ریفر کر دیا گیا جہاں اس کی موت ہو گئی۔
جالے۔۔۔ مقامی بلاک کے ریونڈھا پنچایت سے مکھیا عہدہ کے امیدوار اودھ کشور پرساد پر منگل کو ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کا معاملہ درج کیا گیا ہے۔ بتایا گیا ہے کہ مکھیا امیدوار نے اجازت لئے بغیر ہی پیر کو موٹر سائیکل جلوس نکالا تھا جس درجنوں موٹر سائیکل اور قریب نصف درجن فور وہیلر گاڑی شامل تھا۔ بائیک ریلی کی اطلاع ملتے ہی بی ڈی او کم انتخابی افسر راگنی ساہو اور تھانہ انچارج جناردن سنگھ نے مشترکہ طور پر موقع پر پہنچ کر کارروائی کی لیکن جلوس میں شامل موٹر سائیکل سوار ادھر ادھر بھاگنے لگے۔بعد میں موقع سے ایک موٹر سائیکل اور ایک بولیرو ضبط کرنے میں پولیس کو کامیابی ملی۔انتخابی افسر نے بتایا کہ جب جلوس سے متعلق مکھیا سے اجازت نامہ طلب کیا گیا تو کچھ نہیں دکھا پائے جس کے بعد ہی ایف آئی آر درج کروائی گئی ہے۔
كمتول: دربھنگہ-سیتامڑھی ریل سکشن کے کھیسر-چندونا اسٹیشن کے درمیان ریلوے لائن کے کنارے سے جالے پولیس نے منگل کو ایک 45 سالہ شخص کی لاش برآمد کی ہے۔ لاش کی شناخت مدھوبنی ضلع کے ساهرگھاٹ سبرولی گاؤں کے رام دیو سنگھ کے بیٹے سریش سنگھ کے طور پر ہوئی ہے۔ اہل خانہ کی درخواست پر پنچنامہ کے بعد لاش کو لواحقین کے حوالے کر دیا گیا ہے۔تھانہ انچارج جناردن سنگھ نے بتایا کہ مہلوک ایک دن پہلے بہن اور بہنوئی رام سوارتھ ٹھاکر سے ملنے منامدیو گاؤں آیا تھا۔ پیر کو دوپہر بعد بہن کے گھر سے اپنی بیٹی کے پاس بینی پٹی کے مجرا گاؤں نکلا تھا۔ منگل کو علی الصباح ریلوے لائن کے کنارے اس کی لاش برآمد ہوئی۔ پولیس کا کہنا ہے کہ اس کی موت ٹرین کی زد میں آنے سے ہوئی ہے تاہم گھر والوں نے بھی کسی طرح کا خدشہ اظہار نہیں کیا ہے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker