مضامین ومقالات

روزہ عبادت کے ساتھ اخلاقی ڈسپلین اور سیلف کنٹرول کی مشق : مولانا شکیل قاسمی

اسلامی شریعت میں روزہ ایک اہم عبادت ہے ۔ اس کے ساتھ ہی اخلاقی ڈسپلین اور سیلف کنٹرول کی مشق بھی اس کے ذریعے ہوتی ہے ۔ رب کائنات کی قربت اور اس کی خوشنودی روزہ کے ذریعے انسان کے حصے میں آتی ہے ۔ یہی وجہ ہے کہ اہل ایمان اس فریضے کی ادائیگی پورے ذوق و شوق کے ساتھ کرتے ہیں۔فاران انٹرنیشنل فائونڈیشن کے چیرمین پروفیسر مولانا شکیل احمد قاسمی نے جامع مسجد شاہ گدی پٹنہ میں خطاب کرتے ہوئے مذکورہ خیالات کا اظہار کیا ۔
جناب قاسمی نے فرمایا کہ اخلاقی اور روحانی تربیت کے ذریعے اہل ایمان ایک خاص توانائی محسوس کرتے ہیں ۔ اور اس کا خوشگوار اثر سماج میں دکھائی دیتا ہے ۔ عام دنوں کے مقابلے رمضان میں ملنے جلنے کے انداز اور اخلاقی سطح میں خوشگوارتبدیلی نظر آنے لگتی ہے ۔ لوگ روزے کے اثرات اور ثمرات سے فائدہ اٹھانے لگتے ہیں ۔جیسے جیسے رمضان کے ایام گزرتے جاتے ہیں ، عبادت کا شوق بڑھتا جاتا ہے۔ ہمارے لئے ضروری ہے کہ رمضان کے اصل مقصد اور روزہ کی روح کو حاصل کرنے کی کوشش کریں۔
(بصیرت فیچرس)

Tags

Sajid Qasmi

غفران ساجد قاسمی تعلیمی لیاقت : فاضل دارالعلوم دیوبند بانی چیف ایڈیٹر بصیرت آن لائن بانی چیف ایڈیٹر ہفت روزہ ملی بصیرت ممبئی بانی و صدر رابطہ صحافت اسلامی ہند بانی و صدر بصیرت فاؤنڈیشن

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker