Baseerat Online News Portal

نئی حکومت کی تشکیل :30 وزرا کے ساتھ مودی وزیراعظم کے عہدے کا حلف لیں گے 

 

نئی دہلی: تیسری این ڈی اے حکومت کی حلف برداری کی تقریب آج (9 جون) شام 7:15 بجے راشٹرپتی بھون میں ہوگی۔ 45 منٹ کی تقریب میں نریندر مودی کے ساتھ تقریباً 30 وزراء کی حلف برداری متوقع ہے۔

مودی کے بعد بی جے پی کے اہم وزراء جو کہ داخلہ ، دفاع، مالیات اور امور خارجہ جیسے اہم محکموں کی نگرانی کررہے ہیں، حلف لیں گے۔

اس تقریب میں سری لنکا اور مالدیپ کے صدور کے علاوہ بنگلہ دیش، ماریشس، نیپال اور بھوٹان کے وزرائے اعظم بھی شرکت کریں گے۔

ذرائع کے مطابق، جے ڈی یو، لوک سبھا میں اپنے 12 نو منتخب اراکین پارلیمنٹ کے ساتھ، ایک وزیر مملکت کے کردار کے ساتھ کابینہ میں دو عہدے حاصل کرنے کی امید ہے۔ دریں اثنا، چندرابابو نائیڈو کی ٹی ڈی پی، جس کے لوک سبھا میں 16 ارکان پارلیمنٹ ہیں، ممکنہ طور پر وزیر اعظم نریندر مودی کی نئی کابینہ میں چار قلمدان حاصل کریں گے۔

نتیش کمار کے قریبی معتمد، سنجے جھا اور سنیل کمار، نو منتخب ایم پی، بھی جے ڈی یو کوٹے سے کابینہ کے عہدوں کے لیے ممکنہ امیدواروں میں شامل ہیں۔ جے ڈی یو کے علاوہ، وزیر اعظم نریندر مودی کی حکومت میں شامل کیے جانے والے تین ٹی ڈی پی قائدین رام موہن نائیڈو، ہریش بالیوگی، اور دگوملا پرساد ہیں۔

بی جے پی کی زیر قیادت قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) نے لوک سبھا میں اکثریت حاصل کر لی ہے، جس سے وزیر اعظم نریندر مودی کو مسلسل تیسری مدت کے لیے حکومت بنانے کی اجازت دی گئی ہے۔ کسی پارٹی یا اتحاد کو حکومت بنانے کے لیے بھارتی پارلیمنٹ کے ایوان زیریں لوک سبھا کی 543 نشستوں میں سے کم از کم 272 نشستوں کی ضرورت ہوتی ہے۔ این ڈی اے نے 290 سے زیادہ سیٹیں جیت کر اس ضرورت کو عبور کر لیا ہے۔

بی جے پی اور وزیر اعظم نے ابتدائی طور پر نئی حکومت میں وزراء کی تعداد کم کرنے کا منصوبہ بنایا تھا۔ تاہم، ذرائع بتاتے ہیں کہ پی ایم مودی کی زیرقیادت کابینہ کے تیسرے دور میں، بہت کم ارکان کے پاس ایک سے زیادہ قلمدان ہوں گے۔

Comments are closed.